381 Back to reality

Hemma i Sverige nu igen, känns litet och konstigt :P London var så otroligt underbart att det inte går att beskriva. Vi har gjort så mycket att jag inte ens vet vart jag ska börja, men tänkte iaf lägga upp lite bilder nu. Är en stor blandning av lite allt möjligt.

Vi bodde precis vid piccadilly circus så här är några bilder därifrån :)







Och här är några bilder från Camden town som helt klart är ett av det häftigaste ställen jag någonsin vart på!









Det var en självklarhet att vara lite turistiga och ta kort i telefonkiosken osv :P













Alla bilder förutom den på mig själv och bilden på Big Ben är tagna av mig :) De andra är självklart min stjärna som har tagit :) ♥

Kommentarer
Postat av: Mulari

Va roligt huset var :)<3

2012-07-04 @ 07:44:08
URL: http://mulari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0