418 When I´m with you baby, my whole world starts to bloom ♥

Idag kom jag hem från småland, är både skönt och jobbigt att va hemma, skönt att va nära fina vänner igen, och att få gosa med katterna, det är helt underbart, men det känns jobbigt och ont ända in i själen att ha åkt ifrån Mia! Men har med mig mysa minnen hem så får leva på de tills vi ses igen.
 
Hade en mysig vinkväll med Ellen igår, älskar den lättsamma och öppna vänskapen vi har och när jag kom hem idag så var Mikkah och Mattias här, hur gosigt som helst att komma hem till en kram och sen vart det pizza å tärningsspel, går inte att beskriva med ord hur mycket jag uppskattar mina vänner ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0