181 Shake it til the moon becomes the sun

Lördagen var galet rolig!
Började med att träffa upp Josefin och Frida i Västerås, först satt vi förfesta lite i Fridas nya lägenhet och när vi kände att fötterna ville röra lite på sig så började vi med att ta en öl på Bill & Bob för att efter det röra oss mot Blue moon bar :) Riktigt underbart och roligt var det!

Sen vi 01.30 tiden hörde Tessan av sig och berätta att hon hade fixat skjuts hem, så jag rörde mig dit och hoppade av i Sala utanför hotellet precis vid stängning. Då jag trodde att jag bara skulle möta upp älsk för att gå hem å sova, dock slutade natten istället med att bada jacuzzi och ångbastu hemma hos Tommy med Carro, älskling, Scitzo och P till klockan 07.00. Vart helt enkelt en kanon kväll!



Kommentarer
Postat av: Mulari

Ja men visst är bmb rolig :D

2011-07-04 @ 17:19:45
URL: http://mulari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0