106 the time you enjoy wasting is not wasted time.

Idag har jag vart över till Tessan som fyller år idag *Grattis* :) Köpte med mig vaniljbullar och gick sedan till henne och in i en lägenhet med 5 hundar! (ska väll tillägga att jag är otroligt hund rädd.) Men det var mysigt att träffa henne och hundarna störde mig inte överdrivet mycket.

Sen har dagen bara bestått i att plugga plugga och plugga. Så nu är jag tok trött och vill bara lägga mig i sängen och kolla på prison break och det är ungefär det jag också tänker göra.

Kommentarer
Postat av: tessan

Tack för att du kom hjärtat <3

2011-01-12 @ 07:40:49
URL: http://tussielago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0