13

Helgen var riktigt trevligt, vi var hemma hos Jocke och firade att Calle hade fyllt 25.
Älsklingen och Emo vaxade sig under armarna, vilket var väldigt underhållande.
Idag har jag tvättat och vart ner och handlat, ska ner till gymmet om ett tag :) vart bara tre dagar förra veckan så vill ta igen lite!

Fick även ett samtal idag från min förra praktikplats och dom ville att jag skulle komma på torsdag för då skulle dom ha midsommar firande på förskolan där jag va, vart super glad när dom ringde, så det ska bli mysigt att få träffa alla igen.

Börjar se fram emot fredag väldigt mycket. Midsommar och så fyller jag 20! yeey
Hoppas bara på fint väder!
Känns som att det här kan bli en bra vecka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0