42

Sådär nu var det första skoldagen avklarad!
Började med att jag gick jag prickade av mig fick även veta att jag kommer vara mestadels i Västerås. Sen var det iväg till idrottshallen i Eskilstuna där dom hälsade alla nya studenter välkomna.
Sen var det den sista informations träffen.
Träffade även på några super trevliga tjejer som jag kommer gå i samma klass med.
Och imorgon får jag se lite mer vilka som är med i min grupp, är så många i klassen (och med olika inriktningar) så vi är uppdelade i 6 olika grupper.

När första "skoldagen" var klar så åker jag till Västerås för att handla present åt Eric som fyllde 6 i onsdag! Lillpöjken börjar bli riktigt stor, Så efter ha hittat en present åkte jag hem till pappa, och nog vart Eric glad när han fick öppna paketet :D Och sen vart det hem till soffan och kolla på fångarna på fortet och nu kollar jag på när baby spelar lite super mario galaxy! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0