388 So what's your diagnonsens?


Låten som går på repeat här hemma idag är Lokes nya låt "Adhd", tror aldrig jag har hört en så bra förklaring på Adhd i hela mitt liv, hela texten är genialisk!
 

 
"Jag steppar runt på ömma tår. Vill jämt ha mera än jag får. Räck mig ett finger ska jag bita av din hand.
Jag rusar genom livet, passionerat, överdrivet. Jag är en tjur på tjack i en porslinsbutik, jag är som månen full och rund, jag är en rabiessmittad hund.
Jag väcker döda och jag trampar över lik.

220 vilopuls jag reagerar på impuls, jag trampar över varje gräns och barriär.
Jag vill inte skrämmas men jag vägrar också skämmas för den människa jag var och den jag är.

Jag hatar hett och älskar fritt. Av och på och svart och vitt. Kanske är jag sjuk, vad vet väl jag?
Mitt diagnosalternativ är att jag faktiskt är vid liv."

Detta är ju självklart bara en liten del av texten.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ser att du gillar att parta. Då tycker jag att du ska kolla in det här linnet http://www.locolife.se/tjejer/linnen-1/drink-fight-fuck-linne kolla du runt lite i shopen så kommer du hitta mer kul. LOVAR!

2012-09-04 @ 09:39:45
URL: http://www.locolife.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0