387 Come on, Give me your best shot!

Kvällen hos Tessan har vart underbar! Vi har pratat, ätit godis, lyssnat på musik och haft hund och bebismys! Och efter kvällen så känner jag mig nu till freds med att hösten är här. Jag känner mig beredd på alla höstens prövningar som kommer komma. För ska jag vara ärlig ser fram emot höst kvällar med Lars Winnerbäck och Loke, kalla kvällar på balkongen inlindad i en filt med ett kopp te, tända ljus och mysa framför en film, och så länge jag har mina vänner, de riktiga vännerna, och min familj, så kommer allting lösa sig till slut i alla fall. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Lundborg

aj löv jo <3

Svar: lööv you 2 HUHU! ♥
None None

2012-09-01 @ 16:21:10
URL: http://smalochfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0