396 I think it's time for that update on my life ♥

Förra veckan & några dagar av denna vecka så har jag haft fin besök, så dagarna bestod mesta dels av mys och SoA (och ja, jag har också blivit besatt) helt sinnessjukt va bra den serien är!
 
Har dessutom införskaffat mig en ny mössa som jag är total kär i, skönaste mössan jag äger helt klart, så nu är jag ännu mer beredd på att hösten kommer :) Livet känns ganska ljust just nu även om det självklart finns en del motgångar. Men min nya plan är att om jag bemöter problemet med ett leende så kanske dom löser sig snabbare!

Gårdagen bestod av att först bli bjuden på mysfika med underbara Mikkah och på kvällen kom även Hanna över, det vart skratt tills tårarna spruta och planering av mitt hårs framtid. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0