384 Autumn is coming

Har suttit och kollar runt lite kläder på Bubblerooms hemsida nu under morgonen, tänkte att jag inte tidigare har beställt därifrån men har hört att dom har snabb leverans, vilket är en av dom sakerna jag tycker är viktigast när jag beställer kläder från nätet. Känner att det behövs lite nya plagg nu till skolan börjar och nu när hösten kryper sig närmre. Det känns även som att alla dessa färgglada jeans och toppar som man har använt och som gjort sommaren lite gladare får åka in i garderoben igen å att det blir lite mer jordnära färger nu till hösten.
     
                                                      


Hittade dessa plagg som jag vart riktigt sugen på! Favoriterna är helt klart de två sjalarna och den stora over-size stickade tröjan, den ser så otroligt mysig ut att ha på sig en höstdag när det är lite små kyligt ute! Så nu blir det till att försöka se vilka utav dessa plagg man har råd att klicka hem när pengarna har kommit :)
Här är en länk till Bubblerooms hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0