113 I intend to live forever. So far, so good. ツ

Vårat Wii fit plus inklusive balansbräda kom idag så har vart och hämtat ut det med Lina och har även hunnit testat lite.
Och jävlar va roligt det är, känner mig besatt! 

Annars har dagen bestått av att träffa Sara, var tok mysigt. Skratt, mys, vandring på stan osv.
Efter det kom Lina hit, jag hjälpte henne med lite läxor, pluggade till matte tentan, och snackade lite skit om allt och inget. Nej nu ska jag fortsätta testa lite mera på wii 

Btw, mitt personliga mål är nu att gå ner 3kg på en månad, kom på att det kanske är lite väl svårt att uppnå men det är mest på skoj som jag satt upp det målet :P

Kommentarer
Postat av: Rebeccas corner

Härligt! Lycka till! :D

2011-01-19 @ 15:45:09
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv: Tycker du? Aa det är jag som gjort dem, tack! :)

2011-01-19 @ 17:27:02
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0