49

Nu är det måndag igen och jag ska plugga hemtenta och gå ner till stan och köpa busskort idag :)
Funderar även på att lägga mig i ett varmt bad! :D Var alldeles för länge sen jag bara låg och slappna av utan att behöva tänka på någonting.
I fredags var det först skolan, sen ner på stan och shoppa lite med Josefin, köpte en super fin väska, ett par gråa tjocka strumpbyxor, (kommer bli väldigt mysiga i höst!) Och sen även ett par örhängen och ett armband.

Efter det träffade Ellen för att fixa lite saker innan en super mysig tjej kväll hemma hos Sara, Var alldeles för länge sen vi tre umgicks, vart en massa flickprat, pizza och idol! Även lite "jag har aldrig". :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0