72

Har precis tagit en liten paus ifrån mitt pluggande.
Helgen var hur mysig som helst och i söndags träffade jag syster yster och vi åkte till Karlsson i Heby, köpte två lampskärmar, en skruvmejsel och lite städ saker.

Idag har jag även tvättat fönster och dammat lite här hemma, inte så jätte kul men sånt som måste göras :P
Och om någon timme kommer Mikkah och Mattias! lääängtar som en idiot! Ska även få vara kattvakt åt två utav deras katter nu i veckan! mys<3
Nej nu blir det till att plugga lite mera innan dom kommer :)

Kommentarer
Postat av: anna

jag borde också tvätta och fixa här hemma men orkar typ aldrig ;P

2010-11-01 @ 21:03:45
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0