30

Känns som att det kommer bli en kanon vecka!

Igår tog jag det mest lugnt, men idag ska jag träffa syrran på stan en snabbis :) Ska bli super trevligt eftersom att jag inte träffat henne sen maj!

Resten av veckan kommer se ut ungefär såhär.
Onsdag: Pellan kommer hit :D
Torsdag: Ta det lugnt/städa
Fredag: Ellen kommer hem *woohoo* blir skvaller & en otroligt flickig kväll!
Lördag: Fira Mathilda för att hon fyller år den 25 & för att hon nyligen har flyttat in i sin lägenhet!
Söndag: Troligtvis en otroligt lugn dag :P

Annars har jag inte gjort så mycket idag, har kollat lite på elfs hemsida på smink, har inte köpt därifrån förut men det är förjävla billigt så tänkte att jag ska testa så fort jag får pengar.
Men innan jag går ner för att träffa syrran blir det till att hoppa in i duschen och diska lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0