164 Live life like you mean it

Idag är det 17maj och jag är lite små grinig för att jag inte kan vara i Norge, samtidigt som jag är väldigt glad över att det är just 17maj! :)♥
Och som min pojkvän skrev på facebook idag, att iförrgår vann jag hokey-vm, jag firar valborg och midsommar och idag är jag på superbra humör just för att det är 17maj! Det är verkligen inte helt fel att komma ifrån Norge och Finland samtidigt som man är född i Sverige :)

Och imorgon ska jag, älsk, Janne och Kurre kolla på Pirates of the Caribbean 4 på bio! Jag är så peppad :D 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag ska osso på den filmen imorron ju ;D

2011-05-17 @ 12:34:23
URL: http://tussielago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0