170 Come live in my heart, and pay no rent

Igår kom sminket och jag är super nöjd :)
Idag blir det till att fixa lite ärenden på stan och när Älsk kommer hem ikväll så åker vi till hans syster och är barnvakt mellan lördag och söndag morgon för att efter det åka hem till pappa och träffa familjen ♥
Och jag tycker verkligen att det kommer bli underbart att få ha en "familjehelg" För det finns inte mycket som får hjärtat att ta ett extra skutt som när det är fint väder ute och man är med de som betyder allra mest :)


jag blir varm i hjärtat när jag tänker på att jag ska få träffa mina underbara syskon ♥

Kommentarer
Postat av: Ellinore Jonsson

vilka söta syskon du har.

2011-06-13 @ 09:14:34
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0