128 ☆ 24 hours is not enough

Ojoj vad lite tid det känns som att jag har just nu, skolan mellan 9-16 nästan varje dag den här veckan, vilket leder till att jag kommer hem 17.00, då är det bara att plugga, äta och sen sova :P

Men förra helgen var jag hos Katten på lördag med Mathilda, kollade Melodifestivalen, skvallra och åt gott. Efter Melodifestivalen gick jag och katten hem till mig och fortsatte dricka ett tag, Det där jävla dörrhandtaget. hahah

Mellan måndag och tisdag sov jag hos älskade Ellen, var super mysigt och var väldigt skönt att få umgås med henne själv och inte tänka på något annat runt om, det behövde vi båda två tror jag :D Kollade på film, åt en jävla massa onytigheter och skrattade en hel del :D precis som det ska vara!

Resten utav veckan har mest bestått utav skola, skola och lite mera skola. Idag ska jag plugga lite mera sen blir det nog någon öl här hemma :)

Kommentarer
Postat av: Elinor

Jaa, jättebehövligt! Fler såna kvällar/dagar!! <3

/E

2011-02-27 @ 15:37:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0