124 movie time ♥

Är fortfarande sjuk, men har som tur är inte feber idag så jag hoppas på allt att jag kan åka till skolan imorgon.

Igår kollade vi på melodifestivalen, tyckte bidragen var ganska bra, Dannys låt var... tjatig, men men :P Låten "Oh my god" tyckte jag var hemsk, men känner jag mig själv rätt så kommer den säkert fastna i mitt huvud också.

Idag har vi kollat på filmen I rymden finns inga känslor Otroligt bra enligt bra, den var söt, rolig och mysig :)
Helt klart sevärd och jag tycker helt klart att alla som inte sett den ska se den :) Nu sitter jag och kollar på Grease på tv4+, helt perfekt när man är sjuk och det går bra filmer på tv :) och ikväll tänkte jag övertala älsklingen att vi ska kolla på Shrek 4 tror dock inte att det blir så svårt ;D


Kommentarer
Postat av: Mulari

Låter som en bra idé vilken dag kan du? :)



Jag såg på i rymden finns inga känslor i fredags tyckte den var bra :)

2011-02-06 @ 19:54:28
URL: http://mulari.blogg.se/
Postat av: Mulari

Okej jag och Lars tänkte nog dra till Sala i helgen så vi kan ju kanske ta en lunch på fredag och sedan om du slutat så kan vi ta sällskap till sala ? :)

2011-02-07 @ 10:17:17
URL: http://mulari.blogg.se/
Postat av: Mulari

Nice Jag kan vara inne till typ 12 :)..Du kan ju sms:a mig när du är typ vid igor eller nått?

2011-02-09 @ 09:56:38
URL: http://Mulari

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0