44

Igår åkte jag till Västerås och träffa upp Ellen :) Först träffades vi i skolan för att jag skulle köpa en utav mina böcker av en tjej och sen åkte vi hem till hennes mamma på Vallby för att Ellen skulle sminka sig och byta om inför fotograferingen :).
Fotograferingen gick inte helt smärtfritt men efter att vi samlat till oss lite mod gick det riktigt bra!

Vid lunch vart det till att åka ner på stan och äta på Café gränden, ja vad ska man säga, det var intressant :P
Efter det vart det tillbaka till Vallby för att köpa 4 böcker till och sen vidare till Sala för att kolla på fångarna på fortet och lukta lök :D


Här är några utav bilderna från igår.
Och jag måste säga att det är väldigt roligt att börja fota igen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fina bilder!^

2010-09-11 @ 22:15:01
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0