70

Idag när jag var ner på affären såg jag en väldigt söt och rolig syn.
Framför mig står det en äldre herre,
(en typsikt "gubbe" i kappa och hatt och hela kittet.)
Något som dock inte är lika vanligt föll mig plötsligt med blicken, denna herre med sina typiska kläder har ett par skate skor på sig! Jag trodde verkligen inte mina ögon.
Men något som jag börja tänka på senare på vägen hem var att, undra om han köpt skorna själv och tyckte att dem såg så otroligt fräscha och häftiga ut och därför köpte dem, eller om han köpte dem för att han tyckte att dem var så sköna, eller kanske både och?
Modet har i alla fall förändrats radikalt för äldre herrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0