69

Var till Västerås igår och hade en lektion:) Var jätte mysigt att få träffa tjejerna i klassen igen, var ju ett tag sen nu!
Efter det träffade jag Ellen och hennes mamma för att åka till IKEA och nu har jag äntligen köpt mitt skåp till toan!
Så jag kommer hem och väntar på att Émile ska komma hem så vi kan sätta upp skåpet men när han väl kommer hem så kommer han på att vi självklart inte har skruvmejseln vi behöver.. -.- suck.
Men han skulle ta med den i från jobbet idag :)
Nu blir det till att plugga en massa tenta och hoppas på att jag får ihop det här! :)

Kommentarer
Postat av: Mulari

Haha hoppas :)..Ja det skulle vara kul!

Men isåfall kanske jag kan sova hos er (A)?

Lars jobbar hela helgen :)

2010-10-27 @ 13:56:30
URL: http://mulari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0