62

Kryssningen var helt underbar! <3
Detta är en tradition som aldrig bör brytas!
Men fy tusan vad det gungade :P När vi på morgonen efter skulle upp och äta frukost fick man hålla koll på besticken för att dem inte skulle åka av bordet, (sånt som man bara ser på film)
Dock var det väldigt jobbigt när jag kom hem eftersom att det då fortfarande gungade förjävla mycket!

Idag blir det till att åka ut och fira Jannes 30års dag! Party party igen det vill säga!
Får se om man tar ett dopp i polen ikväll eller inte :P Beror nog på hur rädd om kläderna och sminket jag är (A) :P haha! Men det kommer la bli kul :D
Får dock se hur jag mår imorgon ^^

Och på måndag börjar min VFU på Åkraförskola! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0