21

Midsommar/min födelsedag vart super kul! :D
Ska lägga in lite bilder sen! Trivdes hur bra som helst bland alla underbara människor och det var verkligen super kul att Miccis och Lars kom <3 har ju inte träffat dom på ett bra tag.

På lördagen var vi hem till Janne och satt på hans balkong och sen ner till parken.
Och på söndagen så var det lite främmande här hemma, pappas familj, Cecilia och Maria var här.

Idag har jag vart i gropen igen med Älsklingen, Carro, Egg och P.
Varmt men skönt! Hoppas på att man vart liiite brunare iaf.
Nu ska jag äta salladen som vart kvar igår och kolla lite på tv, sen ska jag ner till stan å träffa Carro igen för att kolla om jag hittar nått på kicks :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0