24

Helgen var super trevlig, var i Uppsala i fredags för att fira älsk som tog examen.
Jag åkte först till Hannah och va med henne och Nico och sen drog vi ner till stadsparken och mötte upp älsklingen och några från hans klass, efter ha suttit där ett tag vart det att gå till VIP :)

Och i går så åkte vi till Emiles syster som skulle sjunga i kyrkan, var jätte fint och så sov vi över där och kom hem idag.

Har vart nere på stan och fixat lite ärenden och när vi var på banken fick jag ett samtal från en tjej som ville att jag skulle komma på arbetsintervju imorgon i Västerås, hon hade hittat mig på arbetsförmedlingens hemsida, så får se om det är något intressant eller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0