99 God Jul!

Sitter just nu uppe hos syrran och väntar på att trolltyg i tomteskogen ska börja :)
När jag åkte upp hit igår så vart bromsarna fel på tåget så var bara att sitta och vänta i 2timmar innan tåget började åka igen, mindre kul. Då var dessutom tåget från Sala redan 1timme och 40min sent.

Är otroligt mysigt att vara hos syrran och jag sov i samma rum som min älskade syster dotter i natt och i morse kröp hon upp i sängen och mös med mig! <3

Avslutningsvis vill jag bara tips om denna blogg http://juliaberg.se/index.html idag tävlar hon ut alla julklappar som hon har haft nu under december!

Bild på mig och Villemo från förra julen! <3

Kommentarer
Postat av: malin

Tack!!

I do my best :)



Supersöt bild på er förresten! Och väldigt annorlunda namn, eller är det ett smeknamn?

2011-01-17 @ 20:41:36
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0