96 Det va lugnt och tyst men knappast underbart

Nu har man gått och fått öroninflammation också, detta gör inte livet roligare just nu.
Fick högsta dosen penicillin av farbror doktor och Tessan var en ängel som följde med <3
Efter hämtning av medicin så gick vi hem till mig, tala om minnen, spela super mario och hade det fint och varmt!



Nu sitter jag och tycker att livet är ganska tungt att leva, och känner en ångest över att jag behöver till skolan imorgon när mitt öra gör så ont att jag vill spy av smärta.

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej, hur tänker du fira julen? Om du firar överhuvudtaget :) Är lite nyfiken på hur folk firar Då jag väntar min första dotter och nästa år blir hennes första jul så vill jag ha lite inspiration :) kram

2010-12-16 @ 21:26:23
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0