95 i hate being sick

Helgen var totalt awesome! Var uppe hos älskade syster och firade hennes 30års dag.
Vi åt gott, skrattade, dansade på stolarna och allting var alldeles underbart! <3

Sen fick jag självklart feber på söndagen så jag var hemma ifrån skolan igår men idag kände jag att jag inte kunde vara hemma längre och när jag inte hade feber på morgonen så åkte jag och som tur är så har den inte kommit under dagen heller, nu är det bara halsen som gör nå otroligt ont och så har jag ont i huvudet, men det är sånt man får ta, men börjar bli jobbigt nu.

Imorgon blir det till att gå på stan med Tessan <3, helt underbart att träffa henne och det ska bli super mysigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0