39

Har nyss kollat klart på andra programmet av Fångarna på fortet, tycker det är hur mysigt som helst att det har börjat igen! :D

Dagen har annars vart lite små irriterande, skulle på ett möte och trodde att det skulle vara bakom KSK, men så visar det sig (självklart när jag kommit dit) att jag ska vara nere på stan.
Så mötet blir uppskjutet ifrån 13.30 till 15.00 eftersom att jag inte hann.
Men gick och lämna lunch till baby och sen gick jag upp till Jocke och Emil i en timme för att sen gå på mötet.
När mötet var klart och jag skulle hem så börjar det ju SJÄLVKLART att spöregna.
Och väl hemma och ombytt till torra kläder så börjar mitt hål i ögonbrynet där percingen sitter att blöda...
Så har tagit ut percingen nu och hoppas att det läker snart för ont gör det! -.-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0