35

Kom nyss hem ifrån att testa att köra bil för första gången! :D
Åkte ut med älsklingens syster till en parkering :)
Så fick testa att starta, åka rakt och att svänga. Och jag fick inte motorstop en ända gång!
*Är lite små stolt över det :D*

Igår var jag, älsklingen, Carro och Tobbe in till Göteborg och såg på skrattfesten, där vi bland annat såg Peter Wahlbeck och Özz Nujen båda två var otroligt roliga live!
Innan det hade vi även suttit och haft det riktigt mysigt i parken med några öl.
Efter det åkte vi in till Stenungsund och gick till Harrys,
Kvällen avslutades med att vi åkte en taxi med hem med 2 för många passagerare i bilen :P
En väldigt mysig och rolig dag/kväll :D

Imorgon blir det till att åka hem till Sala igen, lite tråkigt måste jag säga.
Men eftersom att Tobbe och Carro också åker hem då så slipper vi åka tåg vilket är väldigt skönt!
Men innan vi kommit till Sala ska vi åka till Örebro och åka gokart!
Har inte gjort det sen jag var liten så ska bli kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här ♥ :

Trackback
RSS 2.0